مطالعات نشان می دهد که CRM یک نیاز جدی برای کسب و کار ها کوچک و متوسط می باشد:
41 درصد افزایش درآمد به ازای هر کارمند فروش
300% افزایش نرخ تبدیل سرنخ به مشتری
27% بهبود در نگهداری مشتریان فعلی
23% کاهش در هزینه های بازاریابی

 

شاید این آمارها برای شما ملموس نباشد، دلیل ساده است به خاطر اینکه در صورت عدم وجود CRM اتفاقاتی در کسب و کار شما می افتد که شما اصلا آنها را نمی بینید، مانند صدها هزار فوتبالیستی که موفق نمی شوند ما فقط علی دایی و علی کریمی و … را می بینیم!

اگر شما هنوز در کسب وکار خود نیاز CRM را احساس نمی کنید، مقداری درنگ کنید و در این حوزه مطالعه کنید اما اگر این نیاز را درک کرده اید نرم افزار CRM الماس در 5 دقیقه یک گام رو به جلو فراموش نشدنی را برای کسب و کار شما رقم خواهد زد.
چشمان شما را به خوبی به اوضاع جاری باز خواهد کرد، فراموشی ها را کلا در کسب و کار شما فراموش خواهد کرد.

کافی ست فقط شما این نرم افزار را به صورت جدی بهنرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری الماس(CRM) مدت یک ماه در سازمان خود استفاده کنید، اثرات آن به خوبی برای خود شما هویدا خواهد شد.

 

[thrive_leads id='1265']
author-avatar

حدود علی ایوبی

من علی ایوبی هستم متخصص و مدرس بازاریابی اینترنتی، به کسانی که نیاز به دیجیتال مارکتینگ خود را دارند کمک می کنم که بتوانید سیستم بازاریابی آنلاین خود را راه اندازی کنند به نظرم من دلیل شکست شکست کسب و کارها نداشتن سیستمی برای جذب مخاطب(ترافیک) و تبدیل آن به مشتری(تبدیل) است روش کار من استفاده از سیستم قیف های فروش(Funnel) است.

بازگشت به لیست
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها