عنوان نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان (CRM)
شرح

CRM برگرفته از عبارت Customer Relationship Management بوده و در ايران با نام مديريت ارتباط با مشتري شناخته مي‌شود. CRM بخشي از استراتژي يك سازمان جهت شناسايي مشتريان، راضي نگهداشتن آنها و تبديل آنها به مشتري دائمي مي‌باشد. همچنين CRM در راستاي مديريت ارتباطات مشتري با سازمان و بمنظور به حداكثر رساندن ارزش هر مشتري، سازمان را ياري مي‌نمايد.

اهداف استفاده از اين نرم افزار :

• نزديك‌تر شدن روابط سازمان با مشتريان

• دسترسي سازمان به سطوح جديدي از سوددهي

• هدف قرار دادن مشتريان جديد

• مديريت جنگ تبليغاتي بازاريابي

• پيشبرد فعاليت‌هاي فروش

ويژگي‌ها

برخي از قابليتهاي اين نرم افزار:

1. ثبت كامل اطلاعات مشتريان، بازاريابها، تأمين كنندگان سرويس‌هاي مورد ارائه شركت و رقباي كاري، قراردادها و توافق‌نامه‌ها ميسر مي‌باشد.

2. يادآور سيستم، تاريخ سررسيد اقساط و تاريخ پايان قرارداد را قبل از موعد رويداد اطلاع مي‌دهد.

3. انواع مختلف ارتباط با مشتريان (ارسال SMS ، ارسال پست الكترونيك، ارسال خبرنامه ، ارسال نامه ، ارسال پيام صوتي و…) همراه با هزينه برقراري و جزئيات بصورت مجزا در سيستم قابل تعريف هستند. در صورت برقراري ارتباط از طريق هر يك از روشهاي تعريف شده و با هر يك از مشتريان، كاربر نرم‌افزار مي‌تواند جهت رسيدگيهاي آتي برحسب جنبه‌هاي مختلف از جمله هزينه، ميزان اثربخشي و نتايج ارتباط، جزئيات ارتباط مذكور را ذخيره نمايد.

4. يكي از ويژگيهاي بارز اين نرم افزار امكان اتصال به وب سايت شركت و تبادل اطلاعات با سرور بصورت Online مي‌باشد و به اين طريق مشتريان مي‌توانند به انجام كارهاي مختلفي، چون خريد سرويس يا محصول، مشاهده سوالهاي خود از شركت، قراردادها و ليستهاي خريد خود، و … بپردازند.

5. كارتابل روزانه كاربر به مديريت ارتباطات درون سازماني شما كمك ميكند.

6. نرم‌افزار مديريت ارتباط با مشتريان طلوع، امكان تهيه گزارش برحسب تمامي پارامترهاي ورودي را دارد. براي نمونه مي‌توان به اين گزارش‌ها اشاره كرد: گزارشهاي مشتريان، گزارش بازارهاي هدف، گزارش ميزان سوددهي، گزارشهاي بازارياب‌ها، گزارشهاي چك‌ها، گزارش پيگيري‌ها، گزارش ارتباط با مشتري، امكان اختصاص يك ليست از مشتريان به يك بازارياب و …

[thrive_leads id='1265']
author-avatar

حدود علی ایوبی

من علی ایوبی هستم متخصص و مدرس بازاریابی اینترنتی، به کسانی که نیاز به دیجیتال مارکتینگ خود را دارند کمک می کنم که بتوانید سیستم بازاریابی آنلاین خود را راه اندازی کنند به نظرم من دلیل شکست شکست کسب و کارها نداشتن سیستمی برای جذب مخاطب(ترافیک) و تبدیل آن به مشتری(تبدیل) است روش کار من استفاده از سیستم قیف های فروش(Funnel) است.

بازگشت به لیست
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها