راهنمایی پروژه ها و راهنمایی پایان نامه های داده کاوی و تحقیقات و مقالات داده کاوی

راهنمایی ده ها پروژه های داده کاوی و راهنمایی پایان نامه های داده کاوی و انجام تحقیقات داده کاوی در حوزه های مختلف کسب و کار

راهنمایی پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد از ابتدا تا انتها (همکاری در جهت نگارش مقالات پژوهشی)

راهنمایی رساله های دکتری از ابتدای کار تا انتهای کار (همکاری در جهت نگارش مقالات پژوهشی)

راهنمایی و کمک به انجام پایان نامه های کارشناسی و پروژه های درسی

 

راهنمایی پروژه و کمک در اجرای پایان نامه با موضوعات داده کاوی

دوستان عزیز می توانیم در راهنمایی پروژه و راهنمایی پایان نامه با موضوعات زیر همکاری داشته باشیم

کاربرد داده کاوی در بازاریابی

کاربرد داده کاوی در بانکداری

کاربرد داده کاوی در بیمه

کاربرد داده کاوی در سیستم های تشخیص نفوذ در شبکه

کاربرد داده کاوی در پیش بینی سهام

کاربرد داده کاوی در فروشگاه های زنجیره ای

کاربرد داده کاوی در خدمات الکترونیکی دولت

کاربرد داده کاوی در پزشکی

کاربرد داده کاوی در مخابرات

کاربرد داده کاوی در صنعت

کاربرد داده کاوی در خدمات

کاربرد داده کاوی در امور دولتی

کاربرد داده کاوی در کشف جرم و پیش بینی آن

کاربرد داده کاوی در شهرداری

کاربرد داده کاوی در آموزش 

کاربرد داده کاوی در مدیریت شهری و شهرداری

کاربرد داده کاوی در مقوله فرهنگی

کاربرد داده کاوی در صادارت و واردات

کاربرد داده کاوی در فروش

کاربرد داده کاوی در حمل و نقل

کاربرد داده کاوی در امور انتظامی

کاربرد داده کاوی در امور خدماتی شهری

کاربرد داده کاوی در امور مالیاتی و پیش بینی تخلف

کاربرد داده کاوی در شرکت های حمل و نقل مسافربری

کاربرد داده کاوی در ورزش

کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری

کاربرد داده کاوی در ارزیابی تامین کنندگان

کاربرد داده کاوی در هواشناسی

 

یکی از بنیادی ترین جملات در مورد داده کاوی

توجه داشته باشید به این جمله و در برخورد با داده کاوی این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهید

داده کاوی یک ابزار است. ما در برخورد با هر ابزاری باید توجه داشته باشیم که شناخت اینکه آن ابزار چگونه کار می کند، کافی نیست. بلکه ضرورت دارد که بدانیم چگونه می توانیم از آن ابزار استفاده کنیم.

 

كاربرد داده كاوي در بازاريابي

راهنمایی پروژه و پژوهش هاي داده كاوي و كاربرد آن در بازاريابي

داده كاوي كاربرد زيادي در بازاريابي دارد

هر جا مشتري وجود دارد مي توان از بازاريابي استفاده نمود

از داده كاوي مي توان براي شناسايي و تحليل رفتار مشتريان استفاده نمود

 

مباحث مهم داده کاوی

دوستان عزیز که بر روی داده کاوی تحقیق می کنند چند نکته را در نظر بگیرند

1. به داده کاوی به صورت یک پروژه صرف نگاه نکنند بلکه دید فرایندی داشته باشند (CRISP DM)

2. تعاریف داده کاوی را بدانند و بین علوم مختلف در داده کاوی تفاوت ها را بشناسند.

3. طبقه بندی های تکنیک های داده کاوی و کاربرد هر یک را بدانند.

4. مسئله کسب و کار خود را بشناسند و سپس به دنبال راهی برای حل آن توسط داده کاوی باشند.

نکته آخر مهم است. زیرا متاسفانه برخی دوستان ابتدا ابزار را پیدا می کنند و سپس به دنبال راه حل می روند.

پایان نامه اینجانب در دانشگاه علوم و تحقیقات حاوی یک نقد به نسبت جامع در تحقیقات داخلی و خارجی حول موضوع داده کاوی است. برخی نقاط ضعف تحقیقات داخلی در آن مطرح شده است. دوستانی که می خواهند دارای تحقیقی بدون آن ضعفها باشند می توانند این پایان نامه را مطالعه نمایند

در ضمن پایان نامه تنها در دانشگاه قابل رویت است

 

سوالات داده کاوی

سوال اول

هر چند وقت به چند وقت داده ها تحت فرايند داده کاوی قرار می گيرند؟

داده ها تحت فرایند داده کاوی قرار نمی گیرند بلکه ما باید از داده کاوی برای حل مسئله استفاده نماییم

پس بایستی پرسید هر چند وقت یکبار از داده کاوی استفاده کنیم

پاسخ این است که با توجه به تغییرات در داده ها و نوع داده ها که می توانند بر اساس شرایط اقتضایی تغییر کنند باید از داده کاوی استفاده نمود و مدل را جدید کرد

سوا ل دوم

به روز رسانی داده ها چه تاثيری بر داده کاوی دارند؟

مسلما به روزرسانی داده ها در داده کاوی منجر می شوند که مدل دقیق تری از مجموعه داده ها بدست آید

اگر داده ها قدیمی باشند مدل نیز قدیمی است که برای حل مسئله جدید نمی توان از آن مدل استفاده نمود.

 

کاربرد های داده کاوی

دوستان عزیز که می خواهند بدانند برخی کاربردهای داده کاوی در کجا است می توانند موارد زیر را در نظر بگیرند

  • Ad revenue forecasting
  • Churn (turnover) management
  • Claims processing
  • Credit risk analysis
  • Cross-marketing
  • Customer profiling
  • Customer retention
  • Electronic commerce
  • Exception reports
  • Food-service menu analysis
  • Fraud detection
  • Government policy setting
  • Hiring profiles
  • Market basket analysis
  • Medical management
  • Member enrollment
  • New product development
  • Pharmaceutical research
  • Process control
  • Quality control
  • Shelf management/store management
  • Student recruiting and retention
  • Targeted marketing
  • Warranty analysis 
[thrive_leads id='1265']
author-avatar

حدود علی ایوبی

من علی ایوبی هستم متخصص و مدرس بازاریابی اینترنتی، به کسانی که نیاز به دیجیتال مارکتینگ خود را دارند کمک می کنم که بتوانید سیستم بازاریابی آنلاین خود را راه اندازی کنند به نظرم من دلیل شکست شکست کسب و کارها نداشتن سیستمی برای جذب مخاطب(ترافیک) و تبدیل آن به مشتری(تبدیل) است روش کار من استفاده از سیستم قیف های فروش(Funnel) است.

بازگشت به لیست
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها