Blog
وب چیست؟
طراحی وب سایت قیمت مناسب و ارزان
لیست قیمت طراحی وب سایت
لیست قیمت طراحی وب سایت
5 اصل برای موفقیت CRM
بررسی جایگاه CRM دربازاریابی رابطه مند
مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی
اصول CRM مدیریت ارتباط با مشتری
اصول CRM
فرآیند ها و برنامه های کاربردی مدیریت ارتباط با مشتری براساس اصول پایه ای به شرح زیر می باشند.(Gray ? Byun)
۱ هدف گذاری کردن تک تک مشتریان
۲ جذب و حفظ وفاداری مشتری از طریق ارتباط شخصی
۳ تماس های مستمر با مشتری
مفهوم جدید خدمت به مشتریان
مفهوم جدید خدمت به مشتریان
مفهوم خدمت به مشتریان شامل تعاریف جدید شده است که فقط بخش کوچکی در ساختمان مرکزی سازمان به ارائه خدمات اختصاص ندارد، بلکه کل سازمان از مدیران عالی تا کارکنان عادی، همگی در برآورده ساختن نیازهای مشتریان موجود و بالقوه نقشی بر عهده دارند. حتی اگر فردی در موقعیتی نباشد که به طور مستقیم از مشتری حمایت کند، می تواند از کارمندانی که به مشتریان خدمت می کنند پشتیبانی کند. بر اساس این نگرش، خدمت به مشتریان شامل کلیه اموری است که شرکت به منظور جلب رضایت مشتریان و کمک به آن ها برای دریافت بیشترین ارزش از خدماتی که خریداری کرده اند انجام می دهد. این تعریف جامع همه چیز را در بر می گیرد. هر چیزی که اضافه بر خدمت هسته ای عرضه و موجب تفکیک آن از خدمات رقبا می شود خدمت به مشتریان محسوب می گردد.