چرا وجود CRM در تجارت های کوچک ضروریست؟

فروشندگانی که این نوع نرم افزار ها تهیه کرده اند در مرحله اول از کمپانی ها میخواهند تا عملیات تجاری جاری خود را ارزیابی کنند.کاربردهای CRM می تواند برای نیازهای هر گونه تجارت منحصر به فرد کوچکی برنامه ریزی شود تا به تحلیل مارکتینگ ، فروش ،پیدا کردن نقاط سبقت و تغییرات سبقت گرفتن ،ارتباط مرکزی مدیریت،مدریت رسانه اجتماعی و دیگر مسائل کمک کند. تاجران از این داده ها برای

ادامه مطلب

مزایای CRM

مزایای استفاده از نرم افزار CRM برای کسب و کارها بی شمار است ولی در این جا چند مورد از مهمترین مزایای این نرم افزار را می توانید برای شما دوستان بیان می کنیم:
1- سرعت بسیار بالا در برآورده کردن نیازها و درخواستهای مشتریان و کسب رضایت مشتری (نرخ نگه داری مشتران شما را افزایش می دهد)

مشتری مداری در قرن 21

 
 در عصر مدرن، فرا رقابتی و اینترنتی امروز که دامنه انتخاب‌ محصول مرزی نمی‌شناسد و اطلاعات و نظرات گسترده‌ درباره محصولات تنها به اندازه چند کلیک با ما فاصله دارد، مشتریانی که تازه به قدرت رسیده‌اند، حرف اول را می‌زنند. شرکت‌هایی که سرشان را در برف فرو کرده‌اند و از پذیرش این واقعیت سر باز می‌زنند، یا از دور خارج می‌شوند یا می‌میرند.

ادامه مطلب

چگونه crm چشمانتان را میگشاید دانش بیشتر، بازده بیشتر

CRM به شما اجازه می دهد تا:

•    داده های مشتریان را ساماندهی کنید : سیستم های CRM سازمان اطلاعات مشتری را مکانیزه میکند. مشاغل میتوانند زمینه هایی که برایشان مهم هستند را مشخص کنند . سپس جست و جو، طبقه بندی و ساخت لیست با چند کلیک ساده انجام میشود.

•    به کارمندان اختیار دهید: کارمندان می توانند درحالیکه درگیر مشتریان هستند ، به سرعت به اطلاعات مشتریان در CRM دسترسی داشته باشند .

ادامه مطلب

شروع به تایپ کنید تا پستهای مورد نظر خود را ببینید.