Blog
چرا نیاز به بهینه سازی سایت (سئو) داریم
چرا باید وبسایت داشته باشیم؟
تا چندی پیش برای معرفی خود و تجارتمان به مخاطبین از یك روش معمولی استفاده می كردیم؛ چاپ كارت ویزیت!
این كارت شامل اطلاعات عمومی نام، زمینه فعالیت، سمت دارنده كارت، تلفن، فكس و آدرس بود.آنهایی كه سطح تجارتشان كمی گسترده تر بود برای معرفی بیشتر به چاپ بروشور و كاتالوگ می پرداختند و یا بسته به نوع فعالیت كتابچه های كوچكی حاوی
ده دلیل برای اینکه چرا شما به نرم افزار CRM نیاز دارید – قسمت دوم
نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری چه منافعی برای سازمان شما همراه دارد؟
دلایل زیادی وجود دارد که چرا سازمان ها برای استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری CRM سرمایه گذاری می کنند.
نداشتن توانایی در پاسخگویی به نیاز مشتریان در بهترین زمان ، فرایندهای ناکارآمد و گزارش های غیر قابل اعتماد تنها چند نمونه از مثال هایی است که ما نیازمند استراتژی های CRM هستیم.
هفت نشانه از نیاز برای CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
در اینجا به هفت نشانه که گویای شروع مدیریت روابط مشتری به روش های مفید تر را معرفی می کنیم :
۱. تیم شما یک منبع یکپارچه و معتبر از حساب مشتریان را نداشته باشد :
هنگامیکه شما اطلاعات مربوط به مشتریان را در یک صفحه گسترده ذخیره می کنید ، هر کدام از اعضای دیگر نیز این اطلاعات و سایر اطلاعات مربوط به مشتریان را در سیستم خود دارند و هیچ یک به سیستم دیگری دسترسی ندارند اما در صورت وجود یک برنامه جامع در هر لحظه همه استفاده کنندگان می توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند
ده دلیل برای اینکه چرا شما به نرم افزار CRM نیاز دارید – قسمت اول
چرا باید از CRMاستفاده کنیم ؟
چرا CRM ؟
امروزه هر کسی که تجارت خودش را دارد و یا مسئولیتی در قسمتهایی از جمله فروش ، بازاریابی و سرویس یک سازمان دارد حتما واژه CRM رو شنیده است، اما واقیعت اینه که کسی زیاد در موردش چیزی نمیدونه.