گروه توسعه اندیشه نوین با ارائه و اجرای موفق اپ هایی مشابه اسنپ و زود فود اینبار پروژه ی اپ خدماتی مشابه اچاره را تولید کرده است که راه حلی برای شرکت های خدماتی در سراسر کشور باشد که با هزینه مناسب بتوانند کسب و کار خود را در فضای مجازی گسترش بدهند و همچنین با امکاناتی که در پنل مدیریت وجود دارد کسب و کار خود را مدیریت کنند.
دلایل محبوبیت نرم افزارهای خدماتی مشابه آچاره میان مردم
نرم افزارهای خدماتی تقریبا مشابه اسنپ و تپسی هستند ولی برای خدماتی مانند : نظافت منزل ، کارواش ، قالیشویی ، تعمیرات منزل وغیره . نرم افزارهای خدمات در محل پیدا کردن ارائه دهندگان سرویس های مختلف را برای مردم بسیار راحت کرده اند . فقط کافیست که خدمت مورد نظر و مکان و زمان حضور ارائه دهنده خدمات را مشخص کنند .
دلایل محبوبیت نرم افزارهای خدمات در محل میان ارائه دهندگان خدمات
با وجود نرم افزارهای خدمات در محل دیگر لزومی به خرج کردن هزینه برای رهن و کرایه مغازه و آب و برق و گاز نیست .ارائه دهندگان خدمات در محل می توانند به صورت پاره وقت و در هر زمانی که مایل بودند کار کنند و فقط کارهایی را قبول کنند که در مکان دلخواه آنهاست .
رابط کاربری آسان
بزرگ ترین عامل تعیین کننده میزان محبوبیت یک برنامه آسان بودن استفاده از آن است . هدف نهایی همه ی نرم افزار ها علی الخصوص نرم افزارهای خدماتی مشابه آچاره و هوم سرویز و اسپارد و غیره آسان کردن زندگی مردم است . اگر نتوانند این کار را انجام دهند هرگز بین مردم محبوب نمی شوند .به همین دلیل اولین موردی که باید مراقب آن باشیم رابط کاربری آسان است .
بخش های مختلف اپلکیشن
اپلکیشن خدماتی ما دارای 5 بخش هست:
1- بخش کاربر درخواست از سایت
2- اپ درخواست کاربر از سایت
3- بخش مدیریت کامل سایت و اپلکیشن
4- پنل مدیریت استاد کار
5- اپ استاد کار
که تمامی این بخش ها به صورت کامل با سیستم مالی برای شما آماده استفاده شده است.
پشتیبانی
هر وقت کسی نرم افزاری را به شما می فروشد ، به شما همه چیز را درباره اینکه آن نرم افزار چقدر جالب و بی عیب و نقص است می گوید ولی به شما نمیگوید اگر آن را در دنیای واقعی تست کنید چه اتفاقی می افتد !
هر نرم افزاری تعدادی باگ دارد که تا وقتی که نرم افزار زیر بار نرود و در دنیای واقعی تست نشود کسی متوجه آنها نمی شود . شما باید این تضمین را از شرکت طراح و سازنده نرم افزار خدماتی بگیرید که در صورت بروز هر گونه باگ مسئولیت رفع آن را به عهده بگیرد
در مرحله بعدی میتوانید تاریخ، ساعت شروع و مدت زمان کار را مشخص کنید. همچنین برنامه آچاره (Achareh) این امکان را در اختیارتان قرار میدهد تا تعداد نیروی مورد نظر و جنسیت آنها را نیز تعیین نمایید. پس از آن نوبت به وارد آدرس دقیق و مشخص کردن نشانی بر روی نقشه میرسد. همچنین میتوانید توضیحات و جزییات مورد نظر از جمله وسایل مورد نیاز برای انجام کار را در برنامه وارد کنید.
پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده قادر به مشاهده جزییات کار خواهید بود. همچنین هزینه سفارش مورد نظر شما نمایش داده میشود. بنابراین میتوانید پیش از ثبت نهایی سفارش از هزینه آن مطلع شوید. برنامه آچاره (Achareh) این امکان را فراهم میآورد تا کاربران بتوانند هزینه سفارش خود را به صورت نقدی پرداخت نموده و یا با افزایش اعتبار خود در برنامه نسبت به پرداخت آنلاین هزینه اقدام نمایید.
پس از ثبت سفارش، با مراجعه بخش سفارشهای من بتوانید از وضعیت هر سفارش خود مطلع شده و یا نسبت به لغو سفارش و یا ثبت سفارش مشابه اقدام نمایید. برنامه آچاره (Achareh) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند پس از انجام کار به نیروی خدماتی امتیاز دهند. از دیگر قابلیت های برنامه مذکور میتوان به ارائه خدمات به صورت 24 ساعته و شبانه روزی اشاره کرد.
در نهایت با مراجعه به بخش حساب کاربری قادر به ویرایش اطلاعات حساب و افزایش اعتبار خود در این برنامه خواهید بود. برنامه آچاره (Achareh) شامل بخشی تحت عنوان آچارهای منتخب من میشود. شما میتوانید نیروی خدماتی مورد نظر خود را به لیست آچارهای منتخب خود بیفزایید. بدین ترتیب در سفارشات مشابه بعدی، نیروی خدماتی منتخب در اولویت اعزام قرار خواهند گرفت.
[thrive_leads id='1265']