فروشندگانی که این نوع نرم افزار ها تهیه کرده اند در مرحله اول از کمپانی ها میخواهند تا عملیات تجاری جاری خود را ارزیابی کنند.کاربردهای CRM می تواند برای نیازهای هر گونه تجارت منحصر به فرد کوچکی برنامه ریزی شود تا به تحلیل مارکتینگ ، فروش ،پیدا کردن نقاط سبقت و تغییرات سبقت گرفتن ،ارتباط مرکزی مدیریت،مدریت رسانه اجتماعی و دیگر مسائل کمک کند. تاجران از این داده ها برای

تشخیص کلیدهای مشتریان(مشتری یابی) خود برای تخصیص سرمایه در جهت رسیدن به حداکثر سود استفاده می کنند.اگر هر فرد فروشنده مدارک مربوط به هر داده را در سندها تنظیم کند مدیران در یک چشم به هم زدن قادر به تشخیص موقعیت های با ارزش کاری خود می شوند.گزارش ها می توانند به صورت اتوماتیک به اطلاعات مورد نیاز تبدیل و مسیر یابی شوند.

چرا وجود CRM در تجارت های کوچک ضروریست؟
کاربردهای CRM به مدیران اجازه می دهد تا به آسانی عملکرد بهترین کارمند خود را تشخیص داده و پاداش او برای دستیابی به این عملکرد را اهدا کند تا مسیر سبقت به صورت اتوماتیک پدیدار شده و اطلاعات فروش ها با مرکز مارکتینگ به اشتراک گذاشته شده و جدول افت و خیز تولید بدست آید.
یش بینی نیز یکی از اصلی ترین قسمت های تجارت است و دیگر مساله ای است که سیستم CRM  در آن به خوبی میدرخشد.جدول فروش به صورت اتوماتیک گرد آوری و درجه بندی می شود و سپس به صورت فرمت های قابل فهمی مانند گراف ها یا جداول نمایش داده می شود که میتواند به پیش بینی های ابتکاری کمک نماید.
مراکز تلفن نیز از کاربردهای  CRM سود می برد به طوریکه  می توانند به سرعت به دانش اصلی و تاریخچه مشتری دسترسی داشته باشند و به آنها کمک می کند تا مشتریان سریعتر و دقیقتر باشند.این میزان نا امیدی و گیچ شدن تماس گیرنده ها راکاهش داده و وجهه کمپانی را بهتر نشان میدهد و رضایت نماینده های راهنما را افزایش می دهد.
کاربردهای CRM که به صورت آنلاین برنامه ریزی شده ، ممکن است بهترین گزینه برای تجارت های کوچک باشد زیرا آنها خرج های عمده کمتر و مبزان نگهداشت کمتری به نسبت سیستم نرم افزار سنتی سرور اصلی دارند.هنوز سرویس محاسبات cloud-based قابل مقیاس گذاری می باشند و این به راحتی توانایی های تجارت های کوچک را افزایش می دهد.بسیاری از فروشندگان تقاضای  دسترسی آنلاین برای پیدا کردن عملیات و کاربردها یی که برای  یوزرها به اشتراک گذاشته می شود دارند.شما در تجارت خود میتوانید یکی از این روش را انتخاب کرده و از آن در مورد لزوم استفاده کنید یا سازمان دهی مطلوب خود را انجام دهد.

چرا وجود CRM در تجارت های کوچک ضروریست؟
24 Ore Group یک کمپانی ایتالیایی چاپ و روزنامه دار می باشد که به راه حلی برای ارتقائ فروش و عملکرد مارکتینگ خود نیاز داشت.آنها تقاضای نرم افزار یابنده(finding) را کردند که  قابل انعطاف وقابل مقیاس بندی باشد.بعد از یافتن و اتمام نرم افزار CRM متوجه شدند که فروش آنها به طور نمایشی افزایش یافته ، تولید کارمندان پیشرفت کرده و عملیات مارکتینگ آنها موفق به جذب مشتریان بیشتری شده بود. نرم افزار CRM عملکرد جاری آنها را افزایش داده بود و اکنون تجارت آنها بازدهی بیش از پیشی را در نتایج نشان داده است.
یک روز قطعه پاور(تغذیه) مورد نیاز من زمانی که به آن نیاز داشتم شکست .با کمپانی تولید کننده برای گلایه و تعویض آن تماس گرفتم.اگر شما هم 30 دقیقه منتظر میشدید عصبانی شده و به من حق می دادید. در نهایت قطعه جدید برای من فرستاده شد اما نه قبل از سه بار تماس با مراکز مختلف که ابراز می کردند قانون گذاری های سه کمپانی مختلف دلیل اینکه نمی توانیم این قطعه را برای شما بفرستیم می باشد.بعد از اینکه با سرپرست مجموعه صحبت کردم مشکل من همانطور که مورد دلخاه من بود سریعاً حل شد.
استفاده این کمپانی از سیستم CRM میتوانست مانع عصبانیت و نارضایتی من بشود .CRM سیستمی است که ارتباط هر مشتری را با تجارت شما برای کنترل کیفیت و اهداف مارکتینگ دنبال می کند.از اولین خرید بعضی از کمپانی ها برخی نکات ریز را در مکاتبات خود با شما ضبط می کنند.آیا هیچ زمان زیپ کد شما را وقت خرید هر چیز کوچکی حتی مانند یک فنجان قهوه پرسیده اند؟این اطلاعات اکنون در سیستم مارکتینگ کمپانی قرار می گیرد.
یکی از بهترین مکان ها برای بکار گیری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری cloud base در سیستم مرکز تلفن می باشد.بعد از همه اینجا جایی است که ارتباط با مشتریان متبلور یا شکسته می شود.زمانیکه یک نماینده با حرکت انگشتان خود می تواند تمام اطلاعات لازم برای حل مشکلات مراجعین تلفنی ،سفارشات مربوط به سابقه آنها،ومشکلات وتماس های سرویس قبلی ، گزارشهای مشابهی از تماسهای دیگر مشتریان ،و البته راه حل های داده شده برای آنها را بدست آورد،به این معنی است که مشتریان وقت کمتری را در تماس های تلفنی صرف کرده و دید و احساس بهتری نسبت به این کمپانی دارند. کاربردهای CRM می تواند توسط کارمندهای مرکز تلفن برای ارجاع تلفن ها به نماینده های مجرب در مناطق خاص مورد استفاده قرار گیرد.همچنین می تواند مدیریت را از عملکرد نماینده ها در یک چشم به هم زدن با به روز کردن اطلاعات در زمان واقعی آگاه سازد.
برای مسیر دهی به مرکز تلفن ،CRM می تواند بازدهی را با حفظ پیوستگی بین همه کارمندان در جذب مشتری ها افزایش دهد.زیرا کارمندان می توانند  مشتریان را به طور موثر تری اداره کنند واین باعث می شود تا کمتر مشتری تقاضای تماس با مدیران را داشته باشند یا بعداً تماس بگیرند تا جواب بهتری بگیرند.این باعث کاهش تماس های مکرر با مرکز تلفن شده ،کارمندان را به کار خود امیدوار کرده و احساس بهتری از اعتماد به نفس از عملکرد آنها در کار خود به آنها میدهد.راندمان، یکی از دستاوردهای جنبی اعتماد به نفس کارمندان و تخصیص منابع خوب می باشد.
یکی از بهترین چیزها در وب اصلی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظر من این است که هر فردیکه اجازه استفاده از آن را داشته باشد میتواند تمام اطلاعات مشابهی را که همیشه در هر دقیقه به روز می شود ببیند.این یعنی روند فروش  کسی که خارج از زمینه کار میکند توسط پشتیبانی مشتریان دیده شود.یک مدیریت مارکتینگ می تواند عملکرد فروش را ببیند و با استفاده از آن یک عملیت جدید را سازماندهی کند.حتی انبار میتواند به سیستم متصل و سفارشات را به روز کرده یا فهرست موجودی جدید را ببیند.اگر یک مشتری در طول یک تماس معمولی از راهنمای خود در مورد لوازم یدکی دست دوم سوال کند  نماینده می تواند با دسترسی به اطلاعات مربوطه مشتری را راهنمایی کند.این به شانس فروش شما افزایش داده که  در نهایت دستاورد بزرگی خواهد بود.

آیا می خواهید کسب و کار خود را رونق دهید؟  معرفی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM الماس بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فقط کافی است امتحان کنید تا رونق تجارت خود را ببینید.

[thrive_leads id='1265']
author-avatar

حدود علی ایوبی

من علی ایوبی هستم متخصص و مدرس بازاریابی اینترنتی، به کسانی که نیاز به دیجیتال مارکتینگ خود را دارند کمک می کنم که بتوانید سیستم بازاریابی آنلاین خود را راه اندازی کنند به نظرم من دلیل شکست شکست کسب و کارها نداشتن سیستمی برای جذب مخاطب(ترافیک) و تبدیل آن به مشتری(تبدیل) است روش کار من استفاده از سیستم قیف های فروش(Funnel) است.

بازگشت به لیست
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها