۵۹ درصد از کسب و کارها بر این باورند که  داده ها و تحلیل آن­ها برای سازمان های خود حیاتی است و بیش از ۲۹ درصد نیز بر این باورند که بسیار مهم است.

۶۰درصد از کسب و کارها ادعا دارند که داده ها در حال تولید درآمد برای سازمان خود هستند.

۶۹درصد کسب و کارها میگویند که مورد تجاری برای سرمایه گذاری در کاوش راه های جدید برای اضافه کردن ارزش از طریق پروژه های داده محور وجود دارد.

۸۵درصد  کسب کارها بر این باورند که داده ها، سرویس ها و محصولات موجود را پرسودتر می­کند.

[thrive_leads id='1265']
author-avatar

حدود علی ایوبی

من علی ایوبی هستم متخصص و مدرس بازاریابی اینترنتی، به کسانی که نیاز به دیجیتال مارکتینگ خود را دارند کمک می کنم که بتوانید سیستم بازاریابی آنلاین خود را راه اندازی کنند به نظرم من دلیل شکست شکست کسب و کارها نداشتن سیستمی برای جذب مخاطب(ترافیک) و تبدیل آن به مشتری(تبدیل) است روش کار من استفاده از سیستم قیف های فروش(Funnel) است.

بازگشت به لیست
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها