یکی از مفاهیم اصلی در تکنولوژی های اسمک، هوش تجاری
اجتماعی Social Business Intelligence می باشد. شرکتها و واحدهای بخش فناوری باید قبول کنند که راه حل های مربوط به هوش تجاری می تواند به بنگاهها کمک کند که بر سهم خود در بازار نقش مهمی داشته باشند. از طریق قدرت تکنولوژی های مدرن هوش تجاری، شرکت ها می توانند به جمع آوری، کالید شکافی و تهیه گزارش در مورد داده های موجود در
بلاگ ها، بوردهای مباحثه، و شبکه های اجتماعی تجاری پرداخته و داده های واقعا روشنگرانه و هوش عملی در مورد کسب و کار مربوطه داشته باشید. شما می توانید به
سوالهایی مانند سوالهای زیر پاسخ دهید:

چه
افرادی در مورد سازمان شما صحبت می کنند؟
چه
مقدار؟
در
مورد چه چیزهایی صحبت می کنند؟
نظرات
انها در مورد محصولات و خدمات کنونی شما چه می باشد؟

 

 

 

 

جواب دادن به سوالهای اساسی فوق در مورد نام تجاری تان و یا
رقبایتان از طریق تجزیه و تحلیل اجتماعی به شما کمک می کند که پیامهای اصلی در
تبلیغات خود را تصحیح نمایید. راه حل های تحلیلی و گزارشی در زمان واقعی و چابک،
به یک بنگاه تجاری این توانایی را می دهد که مشاهدات و ارتباطات خبره ای به دست
آورند که مشاهدات انسانی به تنهایی قابلیت دسترسی به آنها را نخواهد داشت.

 

هوش تجاری اجتماعی یا بی-آی اجتماعی[1]
به یک تکنیک مدیریتی اطلاق می شود که اشتراک گذاری گروهی را ادغام می کند تا پروژه
ها، محصولات و فرایندهای موجود را بهبود بخشد. هوش تجاری اجتماعی معمولا از طریق
نرم افزار تحلیلی ثالث انجام می شود که کاربردهای نرم افزار مدیریت پروژه سنتی را
با تکنیکهای تعاملی که از طریق شبکه های اجتماعی به دست آمده است ترکیب می کند.
قابل توجه ترین ویژگی هوش تجاری اجتماعی این است که نظرات و بازخورد مشتریان را در
مراحل اولیه فرایند ها و نه بعد از توزیع محصول در نظر می گیرد.

 

[thrive_leads id='1265']
author-avatar

حدود علی ایوبی

من علی ایوبی هستم متخصص و مدرس بازاریابی اینترنتی، به کسانی که نیاز به دیجیتال مارکتینگ خود را دارند کمک می کنم که بتوانید سیستم بازاریابی آنلاین خود را راه اندازی کنند به نظرم من دلیل شکست شکست کسب و کارها نداشتن سیستمی برای جذب مخاطب(ترافیک) و تبدیل آن به مشتری(تبدیل) است روش کار من استفاده از سیستم قیف های فروش(Funnel) است.

بازگشت به لیست
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها