مزایای استفاده از نرم افزار CRM برای کسب و کارها بی شمار است ولی در این جا چند مورد از مهمترین مزایای این نرم افزار را می توانید برای شما دوستان بیان می کنیم:
1- سرعت بسیار بالا در برآورده کردن نیازها و درخواستهای مشتریان و کسب رضایت مشتری (نرخ نگه داری مشتران شما را افزایش می دهد)
2- ایجاد زمینه هایی برای مراجعه مجدد مشتری با استفاده از بازاریابی هدفمند در روی مشتریان
3- صرفه جویی در میزان هزینه هایی که درتبلیغات و معرفی خدمات سازمان یا شرکت شما مورد استفاده قرار می گیرند با استفاده از ماژول های بازاریابی که در سیستم وجود دارد و بازاریابی را هدمند می کند.
4- بالابردن زمینه هایی برای بازاریابی که منجر به فروش بیشتر شما خواهد شد.
5- آشنایی بیشتر با نیازها ، خواسته ها و گرایشات مشتری.
6- در نهایت دریافت عکس العمل های مثبت از جانب مشتری که این خود انگیزه ای برای فروش بیشتر ، ارائه خدمات بیشتر و افزایش تولیدات شما خواهد شد.
7-افزایش میزان کم و کیف سرویس دهی به مشتریان .
8- کاستن از مشکلات مشتریان و در نتیجه کاستن از عدم رضایتمندی مشتریان و اعتراضات آنان.
9- افزایش میزان رضایت مشتری همراه با مراجعه مجدد مشتری برای بهره برداری های بیشتر از خدمات سازمان که این خود به دوام فروش شما منجر خواهد گردید. به عبارتی ساده تر حفظ مشتری در دراز مدت.
10- کاهش فعالیت ها و اتلاف انرژی های دست و پاگیر که ضمن رسیدن به مرحله فروش اعمال می گردند و موجب به هدر رفتن سرمایه های انسانی و مالی سازمان خواهند شد.
11- ارائه هرچه بهتر خدمات
12- کاهش زمان پاسخگویی 
13- سیستم کامل مدیریت دانش مشتریان درون سازمان شما
[thrive_leads id='1265']
author-avatar

حدود علی ایوبی

من علی ایوبی هستم متخصص و مدرس بازاریابی اینترنتی، به کسانی که نیاز به دیجیتال مارکتینگ خود را دارند کمک می کنم که بتوانید سیستم بازاریابی آنلاین خود را راه اندازی کنند به نظرم من دلیل شکست شکست کسب و کارها نداشتن سیستمی برای جذب مخاطب(ترافیک) و تبدیل آن به مشتری(تبدیل) است روش کار من استفاده از سیستم قیف های فروش(Funnel) است.

بازگشت به لیست
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها