سفارش آنلاین غذا یکی از محبوبترین سیستمهای آنلاین ارائه خدمات درونشهری است. استفاده از اپلیکیشن رستوران به میزان قابل توجهی سودآوری صاحبین رستورانها و فست فودها را افزایش میدهد. با این وجود عدم تغییر پذیری و همسو شدن با دنیای تکنولوژی و خدمات آنلاین در بسیاری از خویش فرمایان قابل مشاهده است. با شناخت بیشتر کاربردها و ویژگیهای اپلیکیشن سفارش غذا و رستورانها، پذیرش تهیه و استفاده از آن بیشتر خواهد شد.
چرا باید رستوران از اپلیکیشن رستوران برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنم؟
- اپلیکیشن رستوران با ایجاد سرعت در ارائه خدمات و آسان نمودن ثبت سفارشات، باعث افزایش رضایت مشتریان خواهد شد. به طور خلاصه، میزان فروش افزایش و اتلاف زمان، کاهش پیدا کرده است.
- منوی غذایی و خدماتی رستوران به صورت آنلاین برای تمامی مشتریان تغییر خواهد کرد و به طور واضح افراد میتوانند غذای مورد نظر خود را در کمال آرامش و با بررسی کامل منو انتخاب نمایند.
- خدمات ارسال غذا با استفاده از اپلیکیشن سفارش غذا رستوران به صورت آنلاین ثبت شده و بررسی درخواستها در کوتاهترین زمان ممکن صورت میگیرد.
- استفاده از این اپلیکیشن باعث میشود تا صاحبین رستورانها بتوانند تبلیغات و اطلاعیههای خود را بدون پرداخت هزینه مازاد به صورت آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار دهند.
به طور کلی با استفاده از این اپلیکیشن بسیاری از واسطهها و هزینههای اضافی حذف خواهند شد.

ویژگیهای سفارش غذای آنلاین ترب
نحوه ثبت نام:
کاربران میتوانند با استفاده از شماره تلفن همراه خود وارد اپلیکیشن شوند. بعد از ثبت نام و ورود افراد به اپلیکیشن یک کد واحد اشتراکی برای آنها ارسال خواهد شد. با استفاده از این کد کاربران چه از طریق اپلیکیشن و وب سایت و چه مراجعه حضوری از خدمات مخصوص خود استفاده نمایند. بعد از ورود به اپلیکیشن، آدرس شعب، مسافتها ، منوهای غذایی هر شعبه و اطلاعات هر شعبه برای کاربران قابل رویت خواهد بود.
نمایش لیست شعب و اعتبارات برای کاربران:
در این بخش تمامی اطلاعات مربوط به هر شعبه مانند آدرس، فاصله، تصاویر، قیمت ، منو و دیگر جزئیات قرار داده شده است. همچنین در این قسمت اپلیکیشن رستوران ، علاوه بر سفارش غذا، قابلیت رزرو میز و رزرو منوی پذیرایی تعبیه شده و کاربران با وارد کردن اطلاعات تعداد مهمانها و تاریخ برگزاری مراسم خود میتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و فقط با ثبت درخواست مدیریت مراسم خود را به بهترین شکل انجام دهند. پس از ثبت درخواست و بررسی آن اپراتور مربوطه با کاربر جهت رزرو قطعی تماس خواهد گرفت.
بخش سبد خرید و نحوه پرداخت:
بعد از ثبت سفارش، درخواستها در سبد خرید کاربر قابل مشاهده و ویرایش میباشند. بعد از ثبت نهایی و درج آدرس، کاربر میتواند با مراجعه به درگاه پرداخت آنلاین تعبیه شده در اپلیکیشن، هزینه سفارش خود را پرداخت نماید.
پیگیری سفارشات و انتقال نظرات:
به منظور رهگیری و پیگیری سفارشات و نحوه ارسال آنها، بخش مشخصی برای مشتریان طراحی شده است. بخش دیگر مورد استفاده برای کاربران، بخش انتقال نظرات میباشد.مشتریان از این طریق میتوانند پیشنهادات و انتقادات و همچنین میزان رضایت خود را در مورد کیفیت غذا، کیفیت و ظاهر بستهبندی، نحوه تحویل غذا و… برای مدیریت رستوران ارسال نمایند.
پروفایل کاربری و نحوه ویرایش آن:
کاربران از طریق پروفایل کاربری خود میتوانند اقدام به ثبت و یا تغییر آدرس خود نمایند. همچنین میتوانند اطلاعات کاربری خود را ویرایش نمایند.
رزرو میز:
همانطور که قبلا هم گفته شد، کاربران اپلیکیشن سفارش غذا میتوانند به صورت آنلاین میز خود را رزرو کرده و مراسمات خود را هماهنگ نمایند. بعد از ثبت رزرو، اپراتور با مشتری تماس گرفته و اطلاعات دقیق را ثبت خواهد کرد.
ثبت کدهای تخفیف و هدیه مشتریان:
برای بالا بردن احساس رضایت مشتریان و همچنین ایجاد ارزش دهی متقابل،برای مشتریان دائمی و مشتریان برگزیده خود کدهای تخفیف و هدایایی بسته به درخواست صاحب رستوران در نظر خواهد گرفت.
ارسال اخبار و اطلاع رسانی:
برای افزایش ارتباط با مشتریان، دارای بخشی است که از طریق ارسال پیام و نوتیفیکیشنهای نرم افزار، جدیدترین اتفاقات و تغییرات رستوران را به دست مشتریان و کاربران وفادار خود میرساند.
تاریخچه سفارشات:
مشتریان ثبت شده در اپلیکیشن رستوران، از طریق پنل کاربری خود میتوانند تمامی سفارشات خود را از اولین سفارش تا آخرین سفارش بررسی کرده و برای صرفه جویی در زمان، از بین همان سفارشهای قبلی یک سفارش را تکرار کرده و دوباره تهیه نمایند. همچنین کاربر میتواند به هر کدام از سفارشات خود امتیاز داده و مدیریت را از میزان رضایت خود آگاه نماید.
وب سایت:
برای افزایش دسترسی هر چه بیشتر کاربران به اپلیکیشن ترب، میتوان از طریق وب سایت طراحی شده برای اپلیکیشن اقدام به ثبت سفارش نمود. همچنین با توجه به سئوی قوی این اپلیکیشن در فضای دیجیتال، با سرچهای ساده افراد، اپلیکیشن و خدمات رستوران شما به دیگران معرفی خواهد شد.

پنل مدیریت رستوران:
قسمت کنترل و نظارت مدیریت رستوران در این اپپلیکیشن طراحی شده است. مدیریت رستوران با استفاده از این بخش میتواند درخواستها را به صورت طبقه بندی شده بررسی کرده و بر روی روند کاری کارکنان و سیستم نظارت داشته باشد. همچنین میتواند مدیریت هر بخش کار را به مسئول مربوطه واگذار کرده و فقط نتایج را به صورت آماری و دقیق مشاهده نماید.این بخش بهترین روش برای کنترل مشتریان و کارکنان میباشد. از دیگر امکانات پنل مدیریت اپلیکیشن قیمت گذاری و ثبت غذاها در منو میباشد. مدیریت همچنان میتواند تخفیفهای مد نظر خود را به تمامی سیستم ارائه دهد. برای ارائه منوی رستوران، چندین نوع منو طراحی شده است. مدیریت میتواند با توجه به شرایط مورد نظر خود از منویی با تصویر و اطلاعات کامل استفاده کرده و یا از منویی بدون تصویر و با اطلاعات جزئی برای ارائه خدمات خود استفاده کند. مدیریت پیکها و به طور کلی خدمات ارسالی نیز از طریق پنل مدیریتی قابل کنترل و تحت نظارت میباشد.

روند کار برای رستورانهای زنجیرهای در این اپلیکیشن مشابه موارد گفته شده میباشد. برای شناخت بیشتر قابلیتها و روند کاری آن در ادامه به بررسی ویژگیهای آن خواهیم پرداخت.
- در این سیستم میتوان موقعیت اطلاعات، ساعات کاری شعب و آدرس شعب را تنظیم نموده تا به اطلاع کاربران رسیده و خدمات رسانی با کیفیت هر چه بیشتر انجام پذیرد.
- برای تنظیم و تایید قیمت گذاری و انجام هماهنگیهای لازم بین شعب مختلف، در پنل مدیریت اپلیکیشن رستوران ترب قسمت مشخصی طراحی شده است.
- گزارشات فروش و وضعیت سفارشها با دسته بندی و شرایط مشخص هر شعبه برای مدیریت رستوران در دسترس خواهد بود.
- لیست پرداختهای هر روز برای رستوران دار آماده شده و مدیریت میتواند در پنل خود آن را بازبینی نماید.
- با هماهنگی از طریق پنل مدیریت میتوان باز و یا بسته بودن رستورانها را تنظیم نمود و به اطلاع مشتریان و کاربران محترم رساند.
- در این اپلیکیشن برای چاپ فاکتورها نیز قسمتی طراحی شده است تا ارائه فاکتورها با سرعت بیشتری انجام پذیرد.
- کدهای تخفیف و شرایط اخذ آنها در تمامی شعب رستوران برای کاربران از طریق پنل مدیریت تعیین خواهد شد.
- تعیین نوع ظرف غذا و شرایط ارسال آن را کاربران میتوانند با استفاده از گزینههای در اختیار قرار داده شده انجام دهند.
- بر ای سفارش و ارسال غذا میزان حداقلی وجود دارد که از طرف مدیریت تعیین خواهد شد و سیستم بر اساس آن اجازه ثبت سفارش را به کاربران خواهد داد.
- در این اپلیکیشن انواع غذاها،نوشیدنیها و امکانات رستورانها دسته بندی شده به مشتریان ارائه خواهند شد.
- بر اساس میزان سفارش، امتیاز کاربران، مسافت و … هزینه پیک برای ارسال و تحویل سفارش مورد نظر مشتری تغییر پیدا خواهد کرد.
- ساعات کاری شعب مختلف حتی در روزها تعطیل از طریق پنل کاربری مشتریان اپلیکیشن قابل مشاهده و بررسی است.
- اگر رستورانها و شعب در روزهای خاص برنامه ای برای سرو غذاهای خاصی داشته باشند از طریق اپلیکیشن به اطلاع کاربران و مشتریان خواهد رسید تا بتوانند از خدمات خاص آن روز بهرهمند گردند.
- برای ایجاد آگاهی و سادهتر کردن انتخاب ها برای کاربران، جزئیات و مواد تشکیل دهنده غذاهای موجود در منو، در اپلیکیشن قابل رویت خواهد بود.
- بخشی برای اضافه کردن پیشنهادهای ویژه از طرف سرآشپز رستورانها و مدیریت در نظر گرفته شده تا کاربران درکوتاه ترین زمان ممکن بهترین خدمات را با اعتماد بر رستوران مورد نظر را دریافت نمایند.
- تصاویر مختلف مراسمات، غذاها و… به صورت تنظیم شده در گالری تصاویر رستوران جمع آوری شده و قابل مشاهده خواهد بود.
- مشتریان میتوانند نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق اپلیکیشن ثبت کنند. امکان پاسخگویی به نظرات برای مدیریت رستوران فراهم شده است.
- تنظیمات مربوط به شبکههای اجتماعی و مدیریت آنها از طریق پنل مدیریت امکان پذیر خواهد بود.
- اپلیکیشن به صورت مستقیم با حسابداری مجموعه در ارتباط بوده و تمامی موارد مالی و تراکنشها در لحظه در سیستم مالی رستوران ثبت شده و برای این کار نیاز به اپراتور مجزا نخواهد بود.

با توجه به موارد گفته شده و بازخورد قابل توجهی که از آزمون و خطاهای سیستمهای مشابه در ایران و جهان به دست آمده است، استفاده از اپلیکیشن رستوران برای مدیریت و گسترش رستورانها راهی امن، مدرن و تضمین شده میباشد. طراحی اپلیکیشن رستوران به صورت دقیق و حرفهای انجام شده و مورد تست و بازبینی کارشناسان خبره قرار گرفته است. بنابراین خرید و استفاده از این اپلیکیشن راهی مطمئن و کارآمد برای گسترش کسب وکار شما به حساب میآید.
طراحی اپلیکیشن رستوران، فست فود و کافی شاپ شبیه اسنپ فود
هدف از ساخت اپلیکیشن اندروید برای رستوران ها ، فست فود ها و کافی شاپ ها به جهت دسترسی راحت مشتری ها به منوهای غذایی ، قیمتها ، سفارش و پرداخت آنلاین ، منوی دسر و .. خواهد بود .با همراه داشتن این اپلیکیشن در هر مکان ، مشتری قادر به سفارش غذا و پرداخت آنلاین میباشد و میتواند بدون مراجعه حضوری و دوری از ترافیک و کمبود وقت ، غذای خود را در هر مکان تحویل بگیرد .
با هزینه مختصر و تهیه چنین اپلیکیشن برای رستوران خود ، میتوانید به کسب و کار خود رونق زیادی ببخشید و رستوران خود را با دنبای امروزی وفق دهید .این محصول با قیمت ویژه 15 میلیون تومان است. نسخه جدید این اپلیکیشن شامل طراحی زیباتر ، سئو حرفه ای تر و امکانات زیادی دیگری می باشد.

- طراحی زیبا و شکیل
- ارسال پیام برای مشتریان ، رستوران ها و پیک
- امکان دسته بندی و نمایش منوی غذایی ، دسر و نوشیدنی
- امکان سفارش و پرداخت آنلاین
- امکان رزرو میز
- امکان ایجاد گالری تصاویر و اسلاید شو
- امکان مشخص کردن مکان مشتری روی نقشه و مسیریابی
- قابل اجرا برای اندروید 4.2+
امروزه با افزایش و ورود گستره خدمات فناوری اطلاعات آنلاین به تمام حوضه ها و صنف های کاری می بایست تمامی بنگاه های کسب و کار و اصناف از رقابت در ارائه این گونه خدمات جا نمانند و خدمات نوین مبتنی بر اپلیکیشن های تلفن همراه را به مشتریان خود ارائه نمایند.
گروه توسعه اندیشه نوین مفتخر است اعلام کند با استفاده از کادر مهندسین مجرب کامپیوتر با چندین سال سابقه حضور در عرصه خدمات فناوری اطلاعات نیاز مشتریان را در عرصه برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن های اندروید(Android) و آی او اس(ios) مرتفع سازد.
ما پروژه های ساخت اپلیکیشن رستوران شبیه اسنپ فود را با کمترین قیمت و زمان مناسب برای شما به انجام خواهیم رسانید، همچنین پروژه های مشابه زود فود برای پیک های موتوری، دلیوری رستوران ها و هر اپلیکیشن که شما به آن نیاز دارید ساخت آن را به ما بسپارید.
۱- با اپلیکیشن موبایل می توانید منوی غذاها را در اپلیکیشن قرار بدین تا مشتریان قبل از اومدن بتوانند غذاهای شما رو بررسی کنن و ببینن و قیمت را برسی کنند، اینجوری خیلی تمایل به اومدن بیشتر میشه
۲- تصاویری از انواع غذاها و محیط رستوران رو در اپلیکیشن موبایل قرار بدین، مشتری ها با دیدن این تصاویر دلشون میخواد زودتر بیان
۳- با داشتن اپلیکیشن موبایل میتونین تخفیف ها، جشنواره ها و سایر خبرهاتون به گوش همه ی مشتریاتون برسونید. چجوری؟ با سرویس ارسال پوش توتیفیکیشن میتونن کلی پیام رو به کاربران به صورت رایگان ارسال کنین .دیگه نیاز نیس کلی پول اس ام اس بدین، با سرویس پوش نوتیفیکیشن میتونین به راحتی خبرتون رو گوش مشتریاتون برسونید
۴- میتونین یه فرم نظرسنجی نووی اپلیکیشن بزارین و نظر مشتریانتون رو در مورد رستوران و غذاتون بپرسین، اینجوری خیلی بهتر میتونین رستورانتون رو مدیریت و اداره کنین.
۵- با اپلیکیشن رستورانتون میتونین در شبکه های اجتماعی حضور خیلی خیلی فعالی داشته باشین و اپلیکیشن موبایل رستورانتون رو در تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام و بقیه ی جاها به آسونی تبلیغ کنین و کلی از افراد رو با رستوارنتون آشنا کنین. (خیلی سریع میتونین رشد کنین اینجوری).
۶- با پازلی میتونین تمامی محتوای اپلیکیشنتون رو به راحتی بروزسانی کنی. اصلا نیازی نیست چیز خاصی یاد داشته باشین. مثل کارکردن با تلگرام، کار کردن با پازلی آسووونه
۷- میتونن آدرس و شعبه های رستورانتون رو اپلیکیشن قرار بدین تا مشتریاتون بتونن نزدیک ترین شعبه ی رستوران شما رو که نزدیکشونه رو انتخاب کنن.
جهت مشاوره ، طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن مانند اسنت ، تپسی ، اوبر با ما تماس بگیرید.
برخی ویژگی های سامانه:
- درگاه های پرداخت زرین پال و درگاه بانک ملی
- امکان پرداخت در محل
- امکان رزرو میز
- ارسال اس ام اس برای سفارشات
- جستجو بر اساس موقعیت کاربر
- جستجو بر اساس نام رستوران
- جستجو بر اساس نام خیابان و محله
- جستجو بر اساس نام غذا
- جستجو بر اساس نوع رستوران
- دارای سه پنل مجزا برای مدیران، رستوران دارها و مشتریان
- امکان تعریف سطوح دسترسی مختلف برای مدیران ارشد و تقسیم کار
- امکان تعریف منوی پیشرفته، شامل سایز غذا، مواد تشکیل دهنده، مخلفات و مکمل ها و …
- امکان تعریف میزان پخت غذا (ول دان و مدیوم و …)
- امکان تعین هزینه ی غذا، هزینه ی مخلفات، هزینه ی حمل، مالیات و …
- ارسال ناتیفیکیشن با ایمیل و اس ام اس
- گزارش گیری فروش برای مدیران و برای رستوران دارها به صورت کلی و یا به تفکیک غذا
- امکان دریافت گزارشات در قالب فایل اکسل
- امکان مشاهده ی گزارشات در قالب چارت ها
- امکان ویژه کردن برخی رستوران ها (دریافت پول از رستوران ها بابت ویزه شدن و بالا قرار گرفتن در لیست جستجو)
- امکان فروش حق عضویت برای مدت مشخص
- امکان تعریف حق عضویت ها و شرایط مختلف عضویت
- امکان ورود آسان با اکانت فیس بوک و گوگل
- امکان نقد و بررسی توسط کاربران
- سیستم کپی اطلاعات رستوران برای اضافه کردن رستوران جدید توسط مدیران برای بالا بردن سرعت کار
- امکان ثبت رستوران توسط رستوران دار (پنل کامل مدیریتی برای رستوران داران)
- امکان پیشنهاد رستوران توسط کاربران
- پروفایل رستوران شامل، مکان بر روی نقشه، منوی رستوران با امکان سفارش و یا به صورت کاتالوگ، ساعات کاری، گالری تصاویر، توضیحات و معرفی رستوران
- بنرهای کناری و اسلایدر صفحه ی اول برای درآمدزایی (با کنترل پنل)
- امکان تعریف پورسانت برای غذاهای ارسالی توسط رستوران ها به دو صورت درصدی و مقدار ثابت
- سیستم امتیازی برای کاربران در ازای خرید، و نوشتن نقد، ثبت نام در سایت، و امکان تبدیل آنها به کد تخفیف برای آنها
- امکان تعیین سقف مینیمم و ماکزیمم امتیازات قابل استفاده
- نمایش لیست کامل امتیازات بدست آمده توسط کاربران
برخی ویژگی های اپلیکیشن مشتری:
- امکان جستجوی رستوران ها بر اساس موقعیت کاربر
- امکان جستجوی رستوران ها بر اساس نام کاربر
- امکان سفارش آنلاین غذا
- امکان جستجوی رستوران ها با فیلتر
- امکان بررسی وضعیت سفارش
- امکان تکرار سفارشات قبلی (برای راحتی و سرعت)
- اسلایدر صفحه ی اول و …
- امکان رزرو میز
- ناتیفیکیشن (اندروید)
اپ پیک که سفارشات آماده ی ارسال را نشان می دهد و مسیر متوری را روی نقشه برای مرکز یا رستوران دار نمایان می کند و ساعات دریافت سفارش، ارسال و تحویل کالا را مشخص می کند
اپ رستوران دار که وضعیت کامل سفارشات، از دریافت، زمان درخواستی برای تحویل، آماده بودن برای ارسال، تحویل سفارش و … همه ی موارد مهم را به رستوران دار اعلام می کنید.

