|
«گروه مشاوران نیلگون» بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران برای کسب رضایت حداکثری داوطلبان محترم کلیه فرآیند انتخابابی نامزدهای محترم را مدیریت نماید. در این راستا، با استفاده از راهکارهای علمی و تجربی، انواع خدمات در حوزه های: روابط عمومی، ارتباطات، رسانه، تبلیغات، انتشارات و فناوری اطلاعات، توسط اساتید دانشگاه و تیم های متخصّص و مجرب گروه قابل عرضه است. به اهم عناوین این خدمات اشاره می شود:
دپارتمان مدیریت «گروه مشاوران نیلگون» کارزار انتخاباتی یا کمپین انتخاباتی عبارت است از مجموعه اقداماتی که یک نامزد انتخابات یا حزب برای جلب نظر رای دهندگان به عمل میآورد. این فرآیند علاوه بر انتخاب فرد یا افراد اصلح برای تصدی امور، نقش مهمی در پویایی و آموزش اجتماعی دارد. به همین منظور دپارتمان مدیریت «گروه مشاوران نیلگون» با همکاری تیم های ذیل این مهم را به بهترین وجه برای مشتریان پوشش می دهند: مدیریت استراتژیک مدیریت بازاریابی مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت مالی جامعه شناسی روانشناسی تیم پژوهش
موارد زیر بخشی از خدمات دپارتمان مدیریت «گروه مشاوران نیلگون» می باشد: برنامه ریزی استراتژیک انتخابات طراحی و برنامه ریزی کمپین انتخاباتی طراحی و برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی انتخاباتی ایده پردازی و سناریو / اتاق فکر خلق مفهوم ارتباطی (Big Idea) خلق استراتژی پیام (Message Strategy) تحلیل پیام های ارتباطی رقبا تحقیقات و تحلیل دادهها انتخاب کانسپت ارتباطی برنامه ریزی و تبیین استراتژی رسانه
دپارتمان مدیریت ارتباطات و روابط عمومی «گروه مشاوران نیلگون»
دپارتمان روابط عمومی «گروه مشاوران نیلگون» مجموعهای از اقدامات و کوشش های حساب شدهای که هر داوطلب انتخاباتی برای برقراری ارتباط موثر و هدفمند با گروههایی که با ایشان در ارتباطند انجام میدهد را مدیریت می نماید. دپارتمان روابط عمومی «گروه مشاوران نیلگون» کار روبهرو شدن یک داوطلب یا حزب را با مخاطبانش از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخباری انجام میدهد که به منافع مشترکشان مربوط است را برنامه ریزی و هدایت می نماید؛ مانند سخنرانی در کنفرانسها، کار با رسانهها، ارتباطات بحران، اشتغال به امور اجتماعی از طریق رسانهها و ارتباط با کارکنان در زمره وظایف این حرفهاست. فعالیت روابط عمومی چندان مستقیم و ملموس نیست و همین فرق آن با تبلیغات است.
ایجاد و مدیریت ارتباط با گروههای مرجع ایجاد و مدیریت ارتباط با حوزه عمومی ایجاد و مدیریت ارتباط با اقشار، گروههای اجتماعی و سازمان های مردم نهاد (NGO’ s)
دپارتمان مدیریت رسانه «گروه مشاوران نیلگون» تولید رسانه های مختلف دیداری، شنیداری تأسیس و راه اندازی نشریات چاپی، رصد اخبار و اطلاعات مرتبط و تهیه بولتن های ویژه ایجاد و مدیریت ارتباطات با مطبوعات، رادیو، تلویزیون و رسانه های تحت وب پوشش رویدادهای مرتبط با نامزد، برگزاری نشست های خبری، اطلاع رسانی و تغذیه دیگر رسانه ها
دپارتمان فناوری اطلاعات «گروه مشاوران نیلگون» طراحی و راه اندازی وب سایت اینترنتی نامزد و سایر وب سایت های اطلاع رسانی، ارائه کننده سرویس و محتوایی موردنیاز نامزد تولید چند رسانه ای ایجاد و مدیریت ستاد تبلیغات نامزد در فضای مجازی تهیه و انتشار کتب، مطبوعات و منشورات الکترونیکی …
دپارتمان مدیریت تبلیغات «گروه مشاوران نیلگون» بدیهی است که تبلیغات برای رساندن تصویر و پیام نامزد در هر کارزار انتخاباتی لازم است. اما بمباران تبلیغاتی بدون استفاده از روشهای علمی ممکن است بینتیجه باشد و یا حتی نتیجه معکوس بدهد. دپارتمان مدیریت تبلیغات «گروه مشاوران نیلگون» برنامه تبلیغاتی شما را برحسب پوشش و اثرگذاری رسانهها و براساس پیامها و مفاهیم دقیقاً تعیین و تدوین مینماید. شامل طراحی، اجرا و تولید آخرین و مؤثرترین روش های تبلیغات محیطی، رسانه ای، حضوری، مستقیم و غیرمستقیم، تیزر و فیلم صنعتی، طراحی گرافیک، عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، چاپ دیجیتال، چاپ و صحافی، دیجیتال مارکتینگ، آگهی در مطبوعات، رسانه های دیجیتال، تبلیغات محیطی …
تیم تبلیغات «گروه مشاوران نباگون» طراحی، چاپ و انتشار کلیه اقلام تبلیغاتی اعم از: تراکت، پوستر، بروشور، کارت ویزیت، سربرگ، اطلاعیه، بنر، بیلبورد و… مشاوره و اجرای روش های علمی مهندسی و مدیریت افکار عمومی و تأثیرگذاری مثبت بر مخاطبان معرضنمایی رسانه (media exposure) طرحریزی رسانهها (media planning) طراحی و اجرای تیزر (spot advertisement) مناظره تلویزیونی (TV debate)
تیم چاپ و نشر «گروه مشاوران نیلگون» کانون تبلیغاتی (Advertising Agency)، انتشارات، چاپخانه های تخصصی همراه با ناظر فنی چاپ (افست، دیجیتال …) گردآوری و تأمین محتوای لازم برای مطبوعات و اقلام چاپی و انتشاراتی تهیه و انتشار کتاب و کتابچه؛ اخذ مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چاپ و انتشار کتب
دپارتمان مشاوران «گروه مشاوران نیلگون» با توجه به نیاز داوطلبان مشاوره های مرتبط را به ایشان ارایه می نماید.
خدمات گروه مشاورین انتخابات برتر 1-خدمات پژوهشی 2-خدمات الکترونیکی 3- خدمات آموزشی 4-خدمات چاپی و انتشاراتی 5-خدمات مشاوره ای ۱-خدمات پژوهشی • پژوهش جامع از حوزه انتخابیه • بررسی و برآورد هزینه کاندیدا • تدوین تقویم انتخابات و تهیه نقشه راه • افکارشناسی و افکار سنجی • تدوین برنامه جامع اطلاع رسانی و معرفی کاندیدا در سطح منطقه
۲-خدمات الکترونیکی • طراحی سایت ویژه کاندیدا • تهیه آگهی تبلیغاتی و درج در سایتهای خبری • ایجاد خبرنامه مجازی • تهیه آگهی تبلیغاتی و درج درروزنامه های استانی • چاپ و تکثیر سی دی مالتی مدیا • ساخت کلیپ و فیلم انتخاباتی • تولید نرم افزار انتخاباتی
۳-خدمات آموزشی • برگزاری دوره های آموزشی رموز موفقییت در انتخابات • دوره آموزشی فنون سخنرانی • دوره آموزشی شناسایی کانون آراء • دوره آموزشی استفاده موثر از رسانه های گروهی • سازماندهی و مدیریت شبکه های اجتمایی حامیان کاندیدا
4-خدمات چاپی و انتشاراتی • عکسبرداری حرفه ای انتخاباتی • طراحی و چاپ کارت ویزیت ،پوستر و زندگینامه • نویسندگی متن با اهداف انتخاباتی ودرج در مطبوعات • طرحی و چاپ بنر • ترجمه و چاپ متون انگلیسی • 5-خدمات مشاوره ای • ایجاد شبکه های اجتماعی • نحوه ایجاد ساختار تشکیلاتی • تست توان سنجی افراد برای بکارگیری در کارگروه انتخاباتی • برگزاری مراسم وهمایش انتخاباتی • روش برقراری ارتباط با رای دهندگان • تحلیل اثربخشی سایت انتخاباتی • نحوه ایراد سخنرانی انتخاباتی
خدمات تبلیغات انتخابات مجلس دهم
گروه آموزشی و تبلیغاتی پرتال انتخابات خدمات زیر را جهت اجرای طرح تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات مجلس دهم گرد آوری و ارائه می نماید .
تخصص ما راه اندازی کمپین تبلیغات انتخاباتی است . یعنی برنامهریزی تبلیغاتی برای یک کاندیدا و اجرای آن در زمانبندی مشخص تا کاندیدا تاثیر گذاری بهتری روی مخاطبان داشته باشد و بتواند گروههای هدف را بهتر جذب کند. این کار در همه دنیا رایج است اما در ایران بصورت غیر حرفه ای اجرا می شود . در کشورهای دیگر یک کاندیدا به یک شرکت ارائه کننده خدمات تبلیغاتی و اینترنتی مراجعه میکند تا با بکارگیری متخصصان تبلیغات و ارتباط با رسانهها به شکلی حرفهای برایش تبلیغ کنند .
* مدیریت تبلیغات
۱- مشاوره و اجرای تبلیغات محیطی، رسانه ای، حضوری، مشاوره تبلیغات آنلاین -مشاوره تبلیغات اینترنتی
۲- طراحی، چاپ و انتشار کلیه اقلام تبلیغاتی شامل : تراکت، پوستر، بروشور، کارت ویزیت، سربرگ، اطلاعیه، بنر، بیلبورد و…
۳- مشاوره و اجرای روش های علمی مهندسی و مدیریت افکار عمومی و تأثیرگذاری مثبت بر مخاطبان
* مدیریت ارتباطات و روابط عمومی
۱- ایجاد و مدیریت ارتباط با گروههای مرجع
۲- ایجاد و مدیریت ارتباط با حوزه عمومی
۳- ایجاد و مدیریت ارتباط با اقشار، گروههای اجتماعی و سازمان های مردم نهاد (NGO’ s)
* مدیریت رسانه
۱- تولید رسانه های مختلف دیداری، شنیداری
۲- تأسیس و راه اندازی نشریات چاپی، رصد اخبار و اطلاعات مرتبط و تهیه بولتن های ویژه
۳- ایجاد و مدیریت ارتباط با مطبوعات، رادیو، تلویزیون و رسانه های وبی
۴- پوشش رویدادهای مرتبط با نامزد، برگزاری نشست های خبری، اطلاع رسانی و تغذیه دیگر رسانه ها
* مدیریت فناوری اطلاعات
۱- طراحی و راه اندازی وب سایت اینترنتی نامزد و سایر وب سایت های اطلاع رسانی، ارائه کننده سرویس و محتوایی موردنیاز نامزد
۲- تولید چندرسانه ای
۳- ایجاد و مدیریت ستاد تبلیغات نامزد در فضای مجازی
۴- تهیه و انتشار کتب، مطبوعات و منشورات الکترونیکی
ارائه راهکارهای تبلیغاتی خلاق ارائه برنامه ریزی و جدول کمپین تبلیغاتی ارائه راهکارهای خلاق در برگزاری رخدادهای تبلیغاتی
|