خوب در این یک ماه چه تفاوتی با یک ماه گذشته خود کرده اید؟
آیا واقعا نگرش CRM در کسب و کار شما اتفاقی را باعث خواهد شد؟

داده ها مشتریان در یک پایگاه داده ای مرکزی
احتمالا در ماه گذشته داده های مشتریان شما در سررسیدها، برگه ها کاغذ، و اکسل های شخصی پخش بوده است با داشتن CRM همه داده های مشتریان شما در یک پایگاه داده ای مرکزی تجمیع می شود
پیگیری ها منظم تر و سریع تر
در ماه گذشته درصدی از پیگیری های مشتری به واسطه فراموشی کارمندان فروش به صورت دقیق و منظم انجام نمی شدو شما کنترل مناسبی روی آن نداشتید، اکنون شما با CRM می توانید مطمئن شوید که پیگیری کارهای مشتریان منظم تر و سریع تر از قبل اتفاق می افتد و شما می توانید کیفیت پیگیری ها را کنترل کنید
سنجش اثربخشی تبلیغات
قبلا احتمالا سنجش اثربخشی تبلیغات خیلی حسی در شرکت شما انجام می شد، اگر چند بار اسم یک منبع تبلیغات را از همکاران فروش خود می شندید، احساس شما این بود که آن منبع بهتر است، اما اکنون با نرم افزار CRM شما می توانید دقیقا اثربخشی تبلیغات را سنجیده و بهترین ها را برای برنامه های آتی خود انتخاب کنید
فعالیت های کارمندان فروش
بدون CRM قبل از این یک ماه شما کنترل درستی روی فعالیت های کارمندان فروش خود نداشتید، اکنون با CRM می توانید از فعالیت های آن ها به جزء آگاه شده و نقاط ضعف آن ها را برطرف کنید و نقاط قوت شان را قوی تر
مثلا اکنون می دانید که میزان مشتری به زنگ خور هر کارمند فروش تان چقدر است، چقدر تماس خروجی داشته اند، چقدر پیش فاکتور و چقدر فاکتور
سنجش میزان رضایت مشتریان
احتمالا در ماه گذشته به این موضوع خیلی فکر نکرده اید و یا به صورت گاه و بی گاه کارهای دستی در موردش انجام داده اید، اکنون با CRM دقیقا هر ماه می توانید میزان رضایت مشتریان خود را سنجیده و آن را با گذشته مقایسه کنید
بالفعل کردن سرنخ های خفته
قطعا در ماه گذشته این فرایند بدون CRM و با سیستم دستی قابل اجرا نبود، اکنون با CRM شما لیست سرنخ های که نزدیک به خرید می باشند را می توانید استخراج کنید و با یک پیگیری مجدد درصدی از آنها را به مشتریان خود تبدیل کنید
بدون حضور شما هم بخش فروش به خوبی کار می کند
قبلا حضور یا عدم حضور شما در شرکت تاثیر معنی داری روی فروش داشت، اکنون در عدم حضور فیزیکی شما هم بخش فروش به خوبی زمان حضور شما کار می کند، با یک CRM آنلاین در هر جای دنیا شما می توانید تیم فروش خود را کنترل کنید
صدور پیش فاکتور و فاکتور در کمتر از نیم دقیقه
خریداران همیشه عجول هستند و فروشندگانی موفق خواهند بود که سریع تر در دید خریدار قرار گیرند، در ماهی که گذشت صدور و ارسال یک پیش فاکتور یک فرایند نیم ساعته بود اکنون با نرم افزار CRM شما در کمتر از یک دقیقه پیش فاکتور را به مشتری ارسال می کنید
تصاویری که برای شما معجزه می کند
تا قبل از این ماه شما تصویر مشخصی از کسب و کار خود نداشتیدو احتمالا حداکثر چیزی که داشتید یک نمودار فروش بود، اکنون با CRM شما تصاویر و نمودارهای فوق العاده ای از وجه های مختلف شرکت خود یعنی مشتری، محصول، کارمندان فروش و منابع تبلیغاتی دارید، این تصاویر در تصمیم گیری های آتی شما برای شما معجزه خواهد کرد
شما چه فکر می کنید؟ اگر در این ماه از CRM استفاده کنید، چه تغییر اساسی نسبت به ماه قبل برای شما ایجاد می شود؟
[thrive_leads id='1265']